Hvorfor sponsorere Bording og omegns Rideklub?

Som den eneste rideklub i Bording og omegn er der mange, der har deres daglige eller ugentlige gang på BORK. Rigtig mange medlemmer har desuden familie og venner med til ridetimerne, derfor vil et sponsorat give vidtrækkende og god reklame som når ud til mange mennesker!

Udover reklameværdien mener vi i al beskedenhed, at hvis man støtter BORK  så støtter man Ikast-Brande Kommune til at blive et bedre sted at bo og arbejde. Rideklubben er med til at sikre, at Kommunens borgere kan få opfyldt deres behov for sports- og fritidsaktiviteter uden at bruge lang transporttid.

Hvorfor er støtte nødvendig?

Man kunne spørge, hvorfor vi ikke blot øger medlemskontingenterne for at finansiere klubbens drift? Og her er svaret, at vi mener det er vigtigt at alle, uanset økonomisk situation, har mulighed for at gå til ridning. Der er mange udgifter forbundet med at drive en rideklub, da der jo ikke blot skal bruges midler til faciliteter og undervisere men i lige så høj grad til at sikre dyrevelfærden for vores elskede heste. Der lægges en enorm mængde frivilligt arbejde i at drive og udvikle klubben, så derfor er der brug for alt den støtte vi kan få, for at det kan lade sig gøre at drive en morderne og hyggelig rideklub med plads til alle!!

Hvordan kan man sponsorere?

Man kan støtte på en lang række måde, fx med midler til stævner, materiale til forbedringer eller godt og funktionelt udstyr til vores elevheste.

Vi tilbyder til gengæld, at der kommer navn og evt. firmalink på hjemmesiden, navn på sponsortavlen i ridehuset, omtale af sponsor i alle relevante sammenhænge, det er også muligt at få et skilt op at hænge..

Desuden er der mulighed for at støtte en rideskolepony eller – hest med et årligt beløb, som vil gå til foder, strøelse, vedligehold af seletøj, dyrlæge, smed med mere.

Interesseret?

Hvis du/I er interesserede i at støtte Bording og omegns Rideklub eller hvis I blot ønsker at høre mere kan vi kontaktes via mail: bordingrideklub@bordingrideklub.dk

Herunder finder du Bording og omegns Rideklubs sponsorer

Vil du have dit logo på hjemmesiden kan denne sendes til: bordingrideklub@bordingrideklub.dk