Rideundervisning

Rideundervisning på BORK

Her på BORK er der plads til alle! Om du lige er startet til ridning eller om du har haft hest i mange år, så har vi plads til jer her i vores lille klub. Vi hjælper altid hinanden det bedste vi kan, og vægter sammenholdet og de hyggelige stunder højt.

Undervisningen på BORK

Hos os kan du ride dressurundervisning på hold hvor der rides flere sammen eller få eneundervisning. Det er både muligt at komme til undervisning på din egen hest eller komme og ride undervisning på en af vores elevheste.

Det er primært dressur der undervises i ved vores elevskole, men der vil også være dage hvor der laves ponygames, springes og andre sjove aktiviteter med hestene.

Vi tilbyder også ugentlig undervisning i springning.

Med jævne mellemrum prøver vi at få arrangeret en dag med bomtræning, hvor alle kan være med.

Der er plads og kapacitet i vores klub til at ryttere kan modtage undervisning fra begynderniveau til øvede stævneryttere. Kontakt os endelig for at høre lidt om mulighederne for lige netop dig.

Elevhestene på BORK