Opstaldning

På Bording og Omegns Rideklub tilbyder vi opstaldning af ponyer og heste.

Der fodres tre gange om dagen, hvor der til middag endvidere gives ståfoder.

Hestene lukkes alle ud om morgnen, og lukkes ind igen til middag. Det er tilladt at lukke sin hest ud igen om eftermiddagen.

Når man har sin hest/ pony opstaldet på BORK eller har man halvpart på en af rideskolehestene, indgår man i en turnusordning omkring pasning af hestene i weekenderne. Dette indebære fodring tre gange dagligt, ind- og udluk på fold, udmugning af elevheste og give halm og wrap/hø til alle hestene til middag.

Det er muligt at indgå individuelle aftaler omkring byt af weekendvagterne, hvis man er forhindret i den weekend man har fået tildelt.

Det er muligt at indgå individuelle aftaler omkring weekendvagterne

Stråfoder er som udgangspunkt wrap.

Priserne er desuden inklusiv fodring med eventuelt eget, medbragte foder.

Ønsker man selv at medbringe strøelse, reduceres opstaldningsprisen med 300 kr.

Det er tilladt selv at lukke sin egen hest på fold om eftermiddagen ( man står selv for at lukke den ind igen)

Før hesten kan ankomme til klubben, skal en måneds opstaldning være synlig på klubbens konto. Kontakt Heidi Ladefoged for mere info.

Alle heste opstadlet på BORK skal være udmeldt fra konsum.

Det er muligt, når man har været opstalder i minimum fire måneder, at reservere sin boks. For eksempel hvis hesten skal i ridning eller andet. Se betingelser her

Se opstaldnings kontrakten her

For mere information om opstaldning kontakt Heidi Ladefoged på; 50786162..

Klubpokaler

Hvert år uddeles klubpokaler til de ryttere som har haft størst succes på stævnebanerne.

Point kan kun optjenes til stævner, hvor man starter for BORK, ligesom pokalerne kun kan udleveres til ryttere med gyldigt medlemsskab af BORK.

Point optjenes i alle klasser der er omfattet af OUT, også breddeklasser.

Alle placeringer der er udklasser efter OUT-reglerne, udklasses nedad, dvs. distrikt udklasser på klubplan, men ikke omvendt.

Udklasning beregnes efter indeværende år + de to foregående år.

Det er til alle tider rytterens pligt, selv at holde sig orienteret om hvilke regler de er omfatttet af, ifølge DRF´s regler.

Point der indberettes må ikke være mere end 3 måneder gamle.

Herunder kan I finde den foreløbige stilling for årets klubpokaler. Derudover er der en oversigt over vindere gennem tiden.

For at få sine point registreret skal dette skema anvendes, og fremsendes på mail til: pointbording@gmail.com

Mest vindende ekvipager Klik her

PLACERING          D-STÆVNER           C-STÆVNER